Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Δωράκια παντού στην μπλογκογειτονιά!!!

       Μύρισε  άνοιξη και μου αρέσει πολύ....σήμερα απ το πρωι έχω πολλά κέφια και γελάω συνέχεια....φυσικά απ ότι βλέπω ο καιρός επηρέασε όλη την μπλογκογειτονιά και μου αρέσει πολύ κι αυτό...δωράκια εδώ,δωράκια εκεί,δωράκια παραπέρα...λοιπόν,ας πάρουμε τα πράγματα απ την αρχή....ξεκινάμε με την Φωτεινή  που χαρίζει 2 δωράκια!!!Πάμε παρακάτω στην Ρούλα που μας χαρίζει ένα κοσμηματάκι της επιλογής μας.....!!!Η Χριστίνα μας ετοιμάζει πρωταπριλιάτικο δωράκι!!! Η φίλη μας η Αντριαν χαρίζει δωράκι εν όψει των γενεθλίων της...
     Καλή επιτυχία σε όλους μας και να  σας πω την αλήθεια,μου βάλανε ιδέες τα κορίτσια και σκέφτομαι κι εγώ να σας ετοιμάσω κάποια εκπληξούλα μόλις φτάσω τους 100 αναγνώστες...θα δουμε ...έχουμε ακόμη 7!!!!φιλιά και καλό βράδυ!!!

3 σχόλια:

  1. Κούκλα σου αρέσουν τα παιχνίδια;;; Για κόπιασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 3 ΑΚΟΜΑ ΕΝΝΟΕΙΣ!!!ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!ΕΛΑ ΝΑ ΚΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!!!ΕΛΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΦΙΛΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κορίτσια κοντευει "επικινδυνα " ο αριθμός 100...ετοιμαστειτε!!!!Νάντια,σ ευχαριστώ για την πρόσκληση...θα προσπαθήσω να θυμηθώ πως πιάνουν αυτό το στυλό...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή