Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ

                                     Καλημέρα όοοοοοολη μέρα!!!!!!

       Καλημέρα και καλή χρονιά να έχουμε....Κανονικά το πιάτο αυτό θα έπρεπε να είναι γεμάτο μπισκοτάκια να σας κεράσω κάτι για το καλό αλλά κορίτσια είμαι σε δίαιτα και προς το παρόν το γεμίζω με αέρα και νερό..(χιχιχιιχ...).....η πρώτη ανάρτηση για το 2013 και είπα να σας δείξω κάποια πραγματάκια που έφτιαξα για το σπίτι μας με λίγη ανοιξιάτικη αύρα.Μας κούρασε αυτός ο χειμώνας,μια κρύο,μια ζέστη,ούτε ίχνος χιονιού δεν είδαμε,βόλτες δεν πήγαμε και λόγω δουλειάς αλλά και λόγω μπέμπας,είπα κ εγώ να φέρω λίγη άνοιξη στο σαλόνι μου μήπως και φτιάξει η διάθεση μας!!!

    Το πινακάκι είναι με ντεκουπάζ από χαρτοπετσέτα και λίγη παλαίωση που στην φωτογραφία δεν φαίνεται.Ο δίσκος είναι ο  "παλιός δίσκος της γιαγιάς μου" που σας έχω δείξει σε μία από τις πρώτες μου αναρτήσεις.Αλλά μάλλον ξέφυγα από το θέμα μου γιατί για αλλού ξεκίνησα και αλλού βρέθηκα.....καφεδάκι ήθελα να σας κεράσω με την αγαπημένη μου φλυτζάνα,δώρο μιας φίλης,και να σας την δείξω γιατί από τότε που μου την έφερε την έχω σε πρώτη θέση...
Ορίστε λοιπόν να πιούμε καφέ με τα χαρτομάντηλα δίπλα γιατί είμαι και λίγο συναχωμένη.
κουτί με ντεκουπάζ
     Ας καμαρώσω με την γωνία με τα κεράκια μου (που αλλάζουν χρώμα ανάλογα με την εποχή και την διάθεση) στολισμένα με την υπέροχη μωβ δαντέλα.
     Για το τέλος άφησα τα ανοιξιάτικα αγαπημένα καδράκια στο ραφάκι πάνω από την τηλεόραση...
    Ελπίζω να σας φώτισα λίγο την μέρα με τα χρώματα της άνοιξης,η δική μου πάντως έχει ήδη φτιάξει γιατί επιτέλους τα κατάφερα να ολοκληρώσω την ανάρτηση και να την δημοσιεύσω.....ελπίζω να τα πούμε σύντομα.....φιλιάάάάάά.

20 σχόλια:

  1. Όλα είναι υπέροχα, ειδικά αυτά τα καδράκια πάνω από την τηλεόραση!!!! Γέμισες το σπίτι σου με πανέμορφα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΥΚΟΘΕΑ ΜΟΥ!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΗ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ !!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ
    ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΓΕΜΑΤΗ
    τελεια οσα εχεις φτιαξει αλλα και η κουπα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα! Το σπιτι σου φαίνεται υπέροχο με τις ομορφες πινελιες σου! Σουπερ ανοιξιάτικα και χαρούμενα όλα!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ βρε Λευκοθέα τι όμορφα πράγματα ήταν αυτά που μας έδειξες! Ξεμυαλίστικα με τα υπέροχα ανοιξιάτικα χρώματα! Θέλω να έρθει η Άνοιξη αμέσως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά!!!!!!Τι ωραία χρώματα που έχεις στο σπίτι σου...πολύ όμορφα διακοσμητικά!!!
    Λάτρεψα το μεγάλο φλυτζάνι!!..πόσο τέλειο!!..βέβαια δεν είναι για καφέ!..ε αν είναι δυνατόν να πίνεις τόσο καφέ!!Α και την επόμενη φορά που θα περάσω να μας έχεις μπισκοτάκια και κουλουράκια και άσε αυτά του τύπου κάνω δίαιτα κλπ..εντάξει?!..ε σε μάλωσα τώρα..αχαχαχα...Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες οι πολύχρωμες γωνίτσες σου!!! Μύρισε άνοιξη! Τα καδράκια σούπερ, όπως και τα κεριά!

    Για τον αρτοπαρασκευαστή που με ρωτάς, η αλήθεια είναι ότι εγώ τον έχω καταευχαριστηθεί!!! Είμαστε βέβαια και του ψωμιού, της ζύμης γενικά ως οικογένεια ... Έχω πάρει αυτόν του Λιντλ που μπορείς και να τον προγραμματίσεις, να βάλεις τα υλικά αποβραδίς και το πρωί να έχεις έτοιμο, ζεστό ψωμάκι για το πρωινό σου....Για μένα αξίζει τον κόπο....τώρα που μπορώ ξανά να τον ξαναχρησιμοποιώ είμαι ενθουσιασμένη λες και είναι καινούργιος.....Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα τέσσερα καδράκια με τα φλυτζάνια !!Ειναι μία από τις αγαπημένες χαρτοπετσέτες μου όπως και το μοτίβο με τα λουλούδια, έγινε πάρα πολύ όμορφο.Ζήλεψα την πεταλούδα σου υπέροχο δώρο και με πολύ γούστο!!!'Ενα φιλάκι στην όμορφη της οικογένειας!!!!Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ποσο ομορφα ειναι ολα..μπραβο σου..καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα,όμορφο και χαρούμενο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρούμενη , αισιόδοξη και πολύ ανοιξιάτικη ανάρτηση!!Τα καδράκια πανέμορφα με πολύ όμορφα μοτίβα!! Ομορφες οι γωνιές σου με τα κεράκια !!Μπράβο γλυκομανούλα!!!Να μου φιλήσεις την νεραϊδούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ BLOG !!!!!!
    ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είσαι χρυσοχέρα!!και έχεις μια ρομαντική ψυχή!!!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!! happy weekend!!!!!!! =^o^= meow <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή