Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

η πρώτη προσπάθεια για decoupage από την μαμά μου

Εδώ και πολύ καιρό μου ζητούσε η μαμά μου να της δείξω πως κολλάνε αυτήν την χαρτοπετσέτα και τι είναι αυτό το κρακελέ,αλλά δεν τύχαινε να έρθει σπίτι μου να καθίσει να κάνουμε ένα μαθηματάκι......να λοιπόν που έπρεπε να αρρωστήσω για να έρθει να με δει και να μου φέρει μια πεντανόστιμη κατσαρόλα γιουβαρλάκια που ανασταίνουν ακόμη κι εμένα με την παλιοιγμορίτιδα μου.....είπα κι εγώ να σηκωθώ απ το κρεβάτι και να της δείξω μερικά πραγματακια....και ιδου το αποτέλεσμα¨!!!!!!!







τα σχόλια δικά σας.....

9 σχόλια:

  1. μπράβο στη μαμά σου^^
    πολύ όμορφο!
    και περαστικά

    αα και κάνε κάτι με τη γραμματοσειρά γτ είναι πολύ δύσκολο να διαβάσει κάποιος αυτά που γράφεις

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στη μαμά!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη! Καλώς σε βρήκα!! Περαστικά και γρήγορη ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή η δασκάλα και άξια η μαθήτρια.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράαααβο στη μαμά σου!!!!
    Περαστικά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ ισχύει το κατά κόρη κατά μάνα!!!!!! Μπράβο στη μανούλα σου !Η πρώτη προσπάθεια στέφθηκε με επιτυχία!!!Καλή συνέχεια!!!!! και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
    Περαστικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπραβο στη μαμα σου αλλα και σε σενα που της εμαθες τις ομορφες αυτες τεχνικες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ε όχι και δασκάλα..πολύ βαρύς τίτλος βρε κορίτσια......όσο για την μανούλα..τι να της πει μια χαρτοπετσετούλα όταν ασχολείται χρόνια με βιτρό,ψηφιδωτό και ζωγραφική....¨)))))είμαστε καλλιτεχνικό σόι γενικά...όσο κι αν δεν το δείχνουμε...θα της μεταφέρω βεβαια τα συγχαρικια...θα χαρεί...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερή η πρώτη προσπάθεια της μανούλας σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή